HUGOT to the RESCUE!

Gi-enganyo ko kamong tanan sa akong blog nga puno og HUGOT, gkan sa kasing-kasing sa usa ka taw nga giPAASA, giBIYAAN og giPASAKITAN. I hope nga mabasa ni ninyo og makuntento mo!

13d1152658958c78

Maypa ang pagkaon kay iya pako perming paBUSOGON. Ikaw tawn nga usa ka taw, permi rajud ko nimo PAASAHON.

{ KUNG WA KAY PLANO NGA HIGUGMAON KO, AYAW NALANG PAGHATAG OG SIGNS OR MOTIBO SA AKOA PARA DI NALANG KO MOASA!}

candy

Mura ka og MATH, libog kaayo.

{ Motext man tuod ka, pero tihik ang tinexan!

Moingun man tuod ka og ILOVEYOU pero wala nimo gimean!

Magsorry man tuod ka permi pero botbot ra diay nimo!

Moingun man tuod ka nga ako ra imo! AKO RA LAGE! Ako ra imo GIILAD!

Imu man tuod ko tawagon og BABY! pero usa man diay ko sa imo mga BABIES! }

open-math-book-1813732

Mawa man gane ang usa ka butang nga imo rang BIYAAN, FEELINGS pa kaha nga imoha rang perminti PASAGDAN!

{Kung imo pasagdan ang imoha FEELINGS sa iyaha, tan-awa! MAWA RAMAN JUD NA BA!

Kung di naka magstalk niya, motext niya, motawag niya og makipagjam niya, MAWA rajud na!

Kung imo na pangbuhaton ONE DAY, makaingun raka nga “NGANONG NAIBOG PAMAN KO ATO NIYA!?” Hahaha. WALA LAGE FOREVER!!!

IMG_20150820_005630.jpg

Maypa ang BOLA, permi nimo gitagaan og time! SIYA na noa nga IMOHA UYAB? kanus-a pa kaha!?

{Mas importante jud diay nimo ang sports kaysa sa imoha uyab noh!? Sagdi lang ANAD naman sad siya nga dili tagaan og time!

Kuwang nalang gae, PAKASLAN nimo ang BOLA didto sa COURT!!!

Ang BOLA nalang gud ang HIGUGMAA ! Tibway!

Pero, ayaw huwata ang PANAHON nga mawa siya’g kalit sa imoha og mawad-an na og gana!}

IMG_02132016_153431.jpg

Author:

Ice Cream is ❤️❤️❤️

Leave a comment